Villkor

Allmänt: Vi kan inte garantera att produkterna alltid ser exakt ut som på bilderna då många bilder är animerade eller att tillverkaren valt att använda sig av en bild till flera olika artiklar.

Vid köp: Vid en beställning så väljer du sättet du vill ha varan levererad på. En orderbekräftelse kommer att skickas ut till din E-post (kolla i skräpposten om du inte hittar den i inkorgen). Vid eventuella felaktigheter i beställningen så kommer vi att kontakta dig. Antingen via samtal, sms eller e-post.

Priser: I priserna ingår 25% moms. Webshopen sköts delvis manuellt och priser kan komma att uppdateras från en dag till den andra.

Frakt: Vid beställning över 1000kr så bjuder vi på frakten. Vid beställning under 1000kr så tillkommer en frakt på 90kr. Vi förbehåller oss rätten att kunna lägga på en extra fraktkostnad om något skrymmande beställs, exempelvis en skotermatta.

Leverans: Vi gör allt vi kan för att leverera produkterna till dig så fort vi bara kan. Skulle någonting dra ut på tiden så kommer vi att höra av oss. Lagervaror packas under samma dag och finns hos dig inom 5 dagar. Behöver vi komplettera din order med varor som är slut i vårt lager så kan leveransen ta upp mot 14 dagar. Automatiskt så kommer paketet skickas till ditt närmsta ombud, om annat utlämningsställe önskas så måste vi meddelas.

Frågor gällande beställning: Om du som kund inte har fått någon uppdatering från oss gällande din beställning så kan du skriva till oss på dynamicpowersportsab@gmail.com eller ringa till 0920225550.

Mottagen order: VIKTIGT! Från att du har hämtat ut din vara så är det väldigt viktigt att du är noga med att kolla genom artiklarna så att allt stämmer - Skulle någonting vara trasigt eller felaktigt så måste du hör av dig omgående!

Ej uthämtat paket: Paket ligger hos ombud i 7-dagar som standard. Skulle du inte hinna hämta ut paketet så går det att förlänga till 14-dagar, då måste du kontakta oss för den ändringen. Skulle inte paketet hämtas av dig så skickas det tillbaka till oss. Om det skulle hända så kommer vi kontakta dig för en lösning, alternativt debitera dig som kund 200kr.

Retur & bytesrätt: Från den dagen som du hämtat ut paketet så har du 14-dagars retur eller byterätt om inte annat är överenskommet innan ordern är lagd.

Du som kund står för returfrakten till oss och skulle det handla om ett byte av produkt så bjuder vi på nästa frakt tillbaka till dig. Om du som kund finner det svårt att ordna fram en fraktsedel så kan vi hjälpa till med det.

Viktigt vid retur och byten är att varorna är oanvända och i originalförpackningen!

Skadad försändelse: Efter år av erfarenhet så gör vi allt vi kan för att varan ska komma fram till dig i samma skick som den lämnade oss. Skulle du ta emot ett paket som är skadat så se gärna till att fota paketet redan hos ombudet - gärna från flera olika vinklar och avstånd. Ta sedan hem paketet och packa upp det försiktigt, skulle varan vara skadad så måste ni kontakta oss snarast!

Reklamation: Vid reklamation av vara gäller de villkor som regleras i konsumentköplagen. Dock ska reklamation ske inom skälig tid från det man märkt eller borde märkt felet. Skälig tid är normalt 14 dagar. Vid reklamation ska inköpskvitto eller faktura uppvisas.

Kontakt

Vänligen fyll i formuläret nedanför så utförligt du bara kan så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig!

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.